Keep It Simple, Son

LÉGY EGYÉRTELMŰ!

1. Sose feledd, hogy egy kültéri reklámnak éjjel és nappal is olvashatónak kell lennie.
Sokan hajlamosak zsúfolt, grafikában gazdag design-t készíteni, pedig egy minimál design olykor célravezetőbb éjszakai láthatóság szempontjából.

2. Ne akarj minden áron eladni!
Ne feledd, hogy a reklámok fő célja elsősorban, hogy felkeltsék a járókelők/autózók figyelmét, hiszen azalatt a 2-3 másodperc alatt, amíg elhaladnak a reklámok mellett, nem lesz túl sok idejük, hogy elolvassanak és megnézzenek hosszabb, bonyolultabb tartalmakat.
Eladni ráér akkor, amikor már betértek a boltodba.


3. Profi reklámtervezők úgy tartják, hogy a reklám felületnek 30-40%-ban szükséges fehérnek, vagy világos színűnek kell lennie ahhoz, hogy az kellőképpen olvasható legyen.

4. Fontos, hogy szólj a szakembernek, hogy hova szeretnéd kihelyezni a reklámot, mert Ő feltérképezi a helyszín színeit, akkor egyszerűbben, hatékonyan megtervezi a grafika színeit, hogy azt megfelelően kiemelje a háttérből.
Miként a bolti eladások több mint 50%-a impulzus vásárlásból keletkezik, érdemes erre odafigyelni.


5. Alkalmazd a K.I.S.S. módszert! A „Keep It Simple, Son” módszer azt jelenti, hogy „Mindent a lehető legegyszerűbben” csinálj.