ÚJRA beindultál?

ÚJRA beindultál?

A kialakult járványhelyzet miatt, sokan az életben maradásért küzdöttünk ilyen - olyan lehetőségeket, ötleteket használva. Most viszont elindulhattunk, elindulhattok újra !!!
Ebben leszünk segítségetekre, hogy pufferoljuk a tárházatokat és ez legyen költséghatékony.

Mivel?
Marketinggel és dekorációval.


Amit meg kell értened:

A marketingstratégia korunk vállalkozásainak életében alapvető és nélkülözhetetlen, hiánya számos kisvállalkozás vesztét okozta és okozza nap, mint nap. Sokan vannak úgy, vele, hogy majd ha beindul valamennyire, akkor elkezdek költeni marketingre is.
Majd beindul és jön a következő okfejtés: megy ez marketing nélkül is....
Nos, ideig-óráig biztos így van....

Jó tanács:
Mindig pufferolj egy tartalékot marketingre, legyen a zsebedben rávaló , hogy a vasút, amin haladni akarsz, ne változzon hullámvasúttá.... 
Ha belekerülsz a spirálba kapkodhatsz marketing ötletek és dekorosok után, és mondhatod, hogy nem voltak eredményesek az ötleteik, de NEM ŐK löktek le a szakadékba... 
AZT TE tetted ...

A sikeres céget a sikertelentől többek között az különbözteti meg, hogy mennyire tudatosan áll hozzá saját működéséhez, és van e benne motiváció és cél, amit át tud adni a munkatársainak és egy szívvel dobban meg a motor. Ezt a működést fedi, írja le a marketingstratégia, amit a legkisebb cégek vezetői jellemzően nem vetnek papírra, gyakran pedig nem is rendelkeznek vele. Nyilván egyszerű azt mondani egy megbeszélésen, hogy „itt van a fejemben minden”, de néhány lényeges kérdés után úgyis kiderül, hogy valóban minden benne van-e az adott fejben; minden fontos kérdésre létezik-e alaposan átgondolt válasz.

Ráadásul, mi történik, ha az adott „fej” egy ideig nem áll rendelkezésre, mert elutazik, megbetegszik, vagy csak annyira elfoglalt, hogy nem ér rá folyamatosan, lépésről lépésre instruálni a beosztottait?
Többek között ez az egyik oka, amiért érdemes viszonylag részletes marketingstratégiát készíteni, miközben az előre definiált keretek akár csak laza alkalmazása nagy segítséget jelent gondolataink rendezésében, és nem hagyja, hogy bármit is kifelejtsünk. 


Építsük fel a stratégiát:
1. lépés  
vizsgáljuk meg milyen szolgáltatásokkal tudsz hatékonyan értékesíteni, milyen értéket képvisel az általad kínált dolog a fogyasztó számára?

2. lépés  
milyen felületeken (online, offline) lehetsz eredményes, kik a célközönséged és kik lehetnek még azok?

3. lépés
mitől vagy Te más mint a többi? 

4. lépés
hogyan, és milyen eszközökkel tágítsuk az értékesítési szegmenseket?

5. lépés
Keresd fel Csapatunkat.
Mi ugyan úgy készen állunk mint Te, hogy dolgozzunk és eredményessé váljatok, váljunk!
Egy csapat vagyunk Veled, Veletek!